de Flo | feb. 26, 2024 | Marketing digital
Anul trecut, Google a anuntat un nou factor de clasare organica – experienta pe pagina. Si nu ne surprinde deloc, deoarece conceptul de a judeca site-urile web prin ceea ce simte un utilizator atunci cand interactioneaza cu o pagina, are sens. Acest lucru este...
de Flo | feb. 26, 2024 | Marketing digital
Lansat oficial in octombrie 2020, Google Analytics 4 i-a pus pe marketeri si proprietarii de afaceri in situatia sa decida daca ar trebui sa treaca la noua platforma de raportare sau sa ramana in continuare la ce au folosit. GA4 nu este o iteratie a vechiului Google...
de Flo | feb. 26, 2024 | Marketing digital
Pandemia a declansat o avalansa a cumparaturilor online. Si odata cu aceasta, constientizarea ca, pentru a obtine o parte mai mare din piata, aceasta vasta majoritate de potentiali clienti trebuie sa fie mentinuti interesati in permanenta. Companiile cu un numar mic...
de Flo | feb. 23, 2024 | Marketing digital
Sectorul eCommerce este extrem de profitabil, dar tocmai acest lucru a dat nastere unei concurente intense. Pentru a se distinge, afacerile cauta in mod continuu sa utilizeze tactici complexe care sa intareasca relatia cu clientii lor. Marketingul prin email este pe...
de Flo | feb. 14, 2024 | Marketing digital
SEO si comertul online – o relatie dificila si provocatoare, in principal din cauza dinamicii industriei eCommerce. Acolo unde unul necesita simplitate, celalalt prospera prin functii vizuale si integrari complexe. Pentru a ajunge la un acord, comerciantii...